Laatste lootjes voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu Laatste lootjes voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

Laatste lootjes voor vertrek

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

10 Juli 2009 | Nederland, Utrecht

Dat was nog even flink doorwerken zo'n laatste dag voor vertrek. Want in tegenstelling tot de vorige keer had ik eigenlijk nog niets voorbereid. Behalve dan mijn visum en wat kadootjes voor familie en vrienden in Burkina.

Mijn oproep voor kleertjes en speelgoed was zo'n succes dat ik de hele dag bezig ben geweest om te zorgen dat alles in 1 koffer en 1 tas paste. Met dank voor de gouden tip om alles in vacuumzakken te verpakken (die bij alle blokkers in Nederland uitverkocht leken!!!) paste er bijna alles in. Probleempje is wel dat de 30 kilo flink wordt overschreden, dus ik zal nog aardig moeten lullen om zonder bij te betalen alles in het vliegtuig te krijgen. We zullen zien. In iedergeval zullen er weer heel wat kindertjes heel blij zijn.

Niet alleen de kindertjes voor wat betreft de kleren en het speelgoed, maar ook 'mijn' alfabetiseringsproject. Bijna 600 euro aan donaties!!! Wauw. En natuurlijk mag je nog steeds geld overmaken op mijn rekening voor dit project. Als je mij een email stuurt met het bedrag dat je gaat storten, mail ik je mijn rekening nummer. Mijn emailadres is: alicevanderkamp@planet.nl

En voor nu, nog een laatste glaasje wijn (want dat wordt een lastige de komen 3 weken) en dan morgen eindelijk nog een keertje uitslapen want het wordt een hele lange dag.