Voor de tweede keer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu Voor de tweede keer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

Voor de tweede keer

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

21 Juni 2009 | Nederland, Utrecht

Voor de tweede keer naar Burkina.
Na bijna 3 maanden in Burkina te hebben gewoond en gewerkt als vrijwilliger denk ik nog vaak met enige weemoed terug aan deze tijd. En wat is er dan mooier om nog een keer terug te kunnen gaan, de mensen te ontmoeten waar je veel mee beleefd en gedeeld hebt. Weer te genieten van de cultuur, de kleuren en de geuren. Kortom, één groot feest.
En natuurlijk is het spannend. Is het nog net zo als de plaatjes op mijn netvlies staan? Zijn de mensen echt zo hartverwarmend en vriendelijk? Heb ik echt een band met dit land? Of is het nog steeds de droom waarin ik destijds leefde en waarvan ik nu wakker ga worden?
Ik heb er in ieder geval echt heel veel zin in!!!

  • 22 Juni 2009 - 07:35

    Barbara:

    Hoi Alice,

    Nou net als vorige keer ga ik je belevenissen weer bijhouden. Ik wens je heel veel plezier en een - figuurlijke - warme douche bij je terugkomst.
    Na je vakantie gaan we weer snel een hapje eten om bij te kletsen.

    Veel liefs,
    Bar

  • 22 Juni 2009 - 08:39

    José :

    He Zus,
    ik ben zo benieuwd hoe het dit keer zal zijn. Hoe het is om daar als 'gewone toerist' naar toe te gaan.
    Benieuwd hoe het met de familie gaat en alle anderen die ook ik daar heb ontmoet.

  • 22 Juni 2009 - 10:52

    Frank:

    Hoi Alice,
    Het Afrika-virus heeft zich genesteld! Leuk om te vernemen dat je teruggaat. Ik hoop dat je wederom een mooie tijd daar hebt en dat je nu als "tourist" nog meer van het land kunt besnuffelen. Heel veel plezier toegewenst en we zullen je op de voet volgen via deze site.

    Groetjes
    Frank

  • 22 Juni 2009 - 12:27

    Merlijn:

    Wat een heerlijk nieuws, ik ben jaloers, zou ook graag terug gaan! Heel veel plezier en een goede reis!!

    Groetjes,
    Merlijn

  • 22 Juni 2009 - 17:28

    Annemarie:

    Time flies. Ben benieuwd hoe het nu zal zijn; zonder 'gebondenheid' wellicht makkelijker genieten, zonder 'gebondenheid' misschien ook het gemis van een doel, maar één ding is zeker: in ieder geval een lekker bed in een kamer mèt een deur die op slot kan. Spreek je, kus, Annemarie

  • 22 Juni 2009 - 19:49

    Lydia:

    leuk dat je weer gaat, ik wens je veel plezier toe met de voorbereidingen! groetjes van Arjan en Lydia

  • 24 Juni 2009 - 09:52

    Karla:

    Hoi Alice,

    Ook wij zullen weer je reisverslag volgen. Goede reis en we hebben bij je terugkomst vast veel om over bij te praten.

    Groetjes Karla

  • 05 Juli 2009 - 19:39

    Mirjam Kuper:

    Hoi Alice,

    Een fijne reis en hopelijk een warm welkom daar voor jou. Geniet ervan en zal je belevenissen volgen.

    Groetjes,
    Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alice

Actief sinds 29 Maart 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 48046

Voorgaande reizen:

09 Juli 2010 - 29 Juli 2010

Terug naar Burkina

11 Juli 2009 - 02 Augustus 2009

Burkina Faso voor de tweede keer

01 November 2008 - 19 Januari 2009

Burkina Faso door de ogen van een vrijwilligster

30 Juli 2011 - 30 November -0001

Het ruime sop

Landen bezocht: