In 7 uur in een andere wereld? Het vervolg - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Alice Kamp - WaarBenJij.nu In 7 uur in een andere wereld? Het vervolg - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

In 7 uur in een andere wereld? Het vervolg

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

09 November 2008 | Burkina Faso, Ouagadougou

De volgende 3,5 uur vliegen gingen snel. En toen het vliegtuig de landing inzette waren er allemaal lichtjes in de hoofdstad. Dus toch electriciteit. Daarbuiten was het echter wel aarde donker.De aankomsthal bevatte 3 bureautjes en 2 loketten, maar dat verliep toch allemaal heel soepeltjes. Hoezo gele vaccinatieboekje nodig? Niemand die er om vraagt. Interessant is wel wat je doet in Nederland.Opgewacht door Raphaël en Yousoef werd ik met de auto via een interessante tocht in het donker met wat opgeschoten jongens die van het nachteven genoten gebracht in
mijn 3 sterren hotel. Een bed, een fan, een wc inclusief douche is mijn thuis voor de komende 5 nachten. Het is even wennen maar het bevalt prima.

Alice x

• 09 November 2008 - 19:05

Marjo:

Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet maar van je douche en toilet!

• 09 November 2008 - 22:28

Angeline:

Fijn te lezen dat het een goed begin is. Knap van je om rustig op je vliegtuig te wachten ipv de stad in te sjezen. Het begint al te werken dus. Geniet van je redelijke luxe deze komende vijf dagen.
    Liefs

• 10 November 2008 - 09:01

Roos:

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Geniet van de mooie tijd daar en we volgen je berichten. Een adres om te wonen zal ook wel snel komen;-)

• 10 November 2008 - 10:19

Harriet:

hoofd al een beetje leeg van alle nederlandse futiliteiten??Geniet maar!!
    leuk je zo te kunnen volgen
    lieve groeten

• 10 November 2008 - 14:00

Wim:

Die aankomsthal: was dat 1 loket te weinig, of 1 bureau te veel?
    Hoe dan ook, ga ze maar eens even helemaal gek maken, daar in "Wagga".

• 10 November 2008 - 14:19

Peter De Bruin:

Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen. Heel benieuwd waar je straks precies terecht komt. Ga je volgen!

• 10 November 2008 - 17:37

Eva:

is het leker warem daar?

kusjes van eva

• 10 November 2008 - 19:11

Annemarie:

Salut chère Alice,
    je suis heureuse tout va bien et je suis sur tu va rencontrer des gens symphatiques. Ton attitude, Alice, fait que tu rencontreras des gens comme toi. poefff, ma connaissance de la langue française n'est plus comme il était...
    je te souhaîte une bonne nuit,une famille très aimable et un bon esprit / coeur à toi!
    Je t'embrasse mon amie et je pense à toi.
    PS est-ce que tu peux nous informer si tu vois des rhinocéros...? selon les enfants les rhinocéros marchent partout...

• 10 November 2008 - 19:23

José:

Fijn om even een berichtje te lezen. Op naar de avonturen. Ik ga het volgen natuurlijk.

• 11 November 2008 - 12:45

Els:

Je avontuur is begonnen Alice!!!
    Leuk om je , zo ver weg, zo van dichtbij te kunnen volgen!

• 11 November 2008 - 21:12

Paul:

Hé hoe is 't nou?
    Meteen al een fan op je hotelkamer, daar kon ik in mijn tijd alleen maar van dromen ;-)
    Groetjes, en veel plezier daar!
    Paul

• 13 November 2008 - 19:12

Annemarie-collega:

Hoi Alice,
    Iedereen vraagt hoe het daar tot nu toe met je gaat! We zijn heel benieuwd naar je nieuwe verhalen!
    Geniet ervan.
    Groetjes Annemarie

• 13 November 2008 - 19:17

Inge:

Hoi Alice!

Wat een avontuur. Geweldig! Ik blijf graag op de hoogte van alle nieuwe berichten! Kun je mij aan je mailinglist nieuwe berichten toevoegen? Zou super zijn! Veel plezier!

Gr, Inge