Winnen van de staatsloterij - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu Winnen van de staatsloterij - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

Winnen van de staatsloterij

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

29 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Lieve Allemaal,

Sinds mijn email vorige week komt er iedere dag geld binnen en inmiddels is dit uitgegroeid tot een bedrag van ruim 1300,- euro. En zelfs veel meer dan ik had gehoopt. Vorige week deelde ik mijn gedachten dat ik stiekem hoopte op een totaal bedrag van rond de 1000,- maar dit had ik nooit verwacht. Ik ben echt ontroerd door al jullie giften en ideeën om Clarissa en haar meiden een hoop op een beter leven te geven. Het liefste nam ik jullie allemaal mee naar Burkina om straks de vreugde op al die blije gezichten gelijk met jullie te kunnen delen. Ik weet nu al dat ik dat nauwelijks op papier kan beschrijven.

Vandaag heeft Harmke van Volonfaire (www.volonfaire.com) een eerste afspraak gehad met Clarissa om haar voorzichtig op de hoogte te brengen van mijn (onze) actie hier in Nederland en de verdere plannen die er zijn. Je kunt misschien begrijpen dat met een gemiddeld jaarinkomen van rond de 250 euro een dergelijk bedrag bijna gelijk is met het winnen van de staatsloterij. Harmke heeft haar gevraagd om alle schulden en kosten eens goed op een rij te zetten. En een lijstje te maken met activiteiten die ervoor kunnen gaan zorgen dat Fille Mère beter ‘gaat draaien’. Een eerste aanzet om straks met haar verder te brainstormen over de toekomst.

Bisou Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Terug naar Burkina

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2010

En nog wat laatste foto's

29 Juli 2010

Nog een paar uurtjes

24 Juli 2010

Tijd om te luieren

22 Juli 2010

Boodschappendoen en `op visite`

17 Juli 2010

Regen en zonneschijn
Alice

Actief sinds 29 Maart 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 47990

Voorgaande reizen:

09 Juli 2010 - 29 Juli 2010

Terug naar Burkina

11 Juli 2009 - 02 Augustus 2009

Burkina Faso voor de tweede keer

01 November 2008 - 19 Januari 2009

Burkina Faso door de ogen van een vrijwilligster

30 Juli 2011 - 30 November -0001

Het ruime sop

Landen bezocht: