Vakantie!!!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu Vakantie!!!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!!!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

08 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

Na een dagje werken dacht ik een beetje op tijd thuis te zijn om op mijn gemak te pakken en dat ging allemaal voortreffelijk. Totdat ik thuiskwam en daar een briefje lag dat ik toch eens na de afvoer van de gootsteen moest kijken want er stond wel heel veel water in het aanrechtkastje... PFFFFF twee uur en heel veel zweetdruppels verder was dat toch gerepareerd. Als het moet kan ik altijd nog loodgieter worden....

Maar eindelijk is het dan zover. Morgen vertrek ik naar Burkina. En dank zij velen met een grote som geld, medicijnen, verbandmiddelen, kleertjes en kadootjes die ik van alle kanten toegestuurd heb gekregen om aan bekenden te overhandigen en een lijst met verzoekjes om velen de groeten te doen. Kortom nauwelijks ruimte voor mijn eigen bagage en daarom ook weer veel teveel. En nu maar hopen dat ze bij het inchecken op Schiphol een beetje coulant zijn. Anders moet er toch nog wat achterblijven. Maar Danielle en Ines, wees niet bang al jullie belangrijke spullen (en dan vooral die oranje items) zal ik netjes overhandigen.

Ondertussen kijk ik uit mijn ooghoeken naar de TV waar een inzamelactie van Unicef op is met als doel kansarme kinderen in de wereld die 1-0 achterstaan een beter leven te geven. Als ik de beelden zie die af en toe worden getoond waan ik me al in Burkina. Ik kan bijna niet wachten totdat ik er ben.

Ik hou jullie op de hoogte
Liefs Alice