Terug in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Alice Kamp - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

19 Januari 2009 | Nederland, Utrecht

Inmiddels ben ik weer een paar dagen terug in Nederland. En natuurlijk is het fijn om weer terug te zijn, maar ook wel vreemd. Het lijkt of ik 10 weken in een droom heb geleefd waarvan het moeilijk ontwaken is.

Ik kan terugkijken op een heel bijzondere tijd die ik zo nog eens een keertje over zou doen. Maar bovenal ben ik blij dat ik in Nederland ben geboren en opgegroeid. Natuurlijk zou ik niet beter weten als ik in Afrika was geboren maar ik ken de verschillen. En wat mij betreft is niet de rijkdom doorslaggevend maar denk ik vooral aan de gezondheidsaspecten, de vriendschappen en gezelligheid die in Nederland van een heel andere orde is.

Dank jullie allemaal voor alle berichtjes Het was erg fijn af en toe wat van het thuisfront te horen. Nu nog wat acclimatiseren en 2 februari weer full swing aan het werk.

Bisou Alice

  • 20 Januari 2009 - 08:07

    Barbara:

    Hoi Alice,
    Fijn dat je er weer bent! Ik kijk ernaar uit je weer te zien, nu in Den Bosch. Maar eerst lekker skieen, weer van een heel andere orde. Sterkte met acclimatiseren en tot snel, liefs, Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Burkina Faso door de ogen van een vrijwilligster

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2009

Terug in Nederland

15 Januari 2009

De laatste dagen in Ouaga

12 Januari 2009

Vakantie

07 Januari 2009

Ongewenste avonturen

05 Januari 2009

De laatste les
Alice

Actief sinds 29 Maart 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 48010

Voorgaande reizen:

09 Juli 2010 - 29 Juli 2010

Terug naar Burkina

11 Juli 2009 - 02 Augustus 2009

Burkina Faso voor de tweede keer

01 November 2008 - 19 Januari 2009

Burkina Faso door de ogen van een vrijwilligster

30 Juli 2011 - 30 November -0001

Het ruime sop

Landen bezocht: